Keresés ebben a blogban

2012. 04. 29.

MY GIRL (2005)

A világunk sokszor a végletek keveréke. Akad olyan is, aki kénytelen keményen megdolgozik a napi betevőért, szerencsejáték függő szülei miatt mégis állandóan pénzügyi gondok sorával kell szembenéznie. Ilyen főhősnőnk, Joo Yoo Rin is, aki képes bármilyen szituációban feltalálni magát. Az érem másik oldalán azonban ott a felelősségteljes üzletember, akinek a szülei nem csak adósságokat hagynak gyermekükre. Ilyen Seol Gong Chan is. Azt hihetnénk, hogy ez a két teljesen ellentétes világból származó ember soha nem tudna megférni egymás mellett, azonban a sors néha a legmeglepőbb dolgokat tudja produkálni. Vajon mégse különböznek annyira, mint azt első látásra hinnénk?




MY GIRL (2005)
feliratos, dél-koreai


ONLINE
01 , 0203 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 16

 




rendezte: Jeon Ki-sang

írta: Hong Jung-eun, Hong Mi-ran

szereplők:
Lee Da-hae  
Lee Dong-wook  
Lee Joon-gi  
Park Si-yeon 


11 megjegyzés:

  1. köszi a feltöltést de az ötös rész nem müködik. EB

    VálaszTörlés
  2. Szia nem tudod hol találom meg a többi részét?

    VálaszTörlés
  3. Szép napot kedves Mindenkinek! Mióta keresem már ezt a sorozatot!! ...minden nap fenn vagyok ezen az oldalon. hogy nem akadtam rá eddig!.. elolvastam a hozzászólásokat az Empress Ki kapcsán igy találtam meg. .. " Isteni szikra" még a gyengébbeknek is bevillanhat: sorozatlista! Ügyes vagyok ! Oh igen!! Nem mai sorozat,de ennek semmi jelentősége ,mert olyan jók, örömet adnak és ez jó! Köszönet érte !.. remélem minden része fenn lesz.


    ki így jöttem rá .. ma jó napom van!

    VálaszTörlés
  4. Én is véletlenül találtam megy. Már rég óta szerettem volna még egyszer megnézni, mert már láttam egyszer. A koreai filmek azonban többször nézősek. Nem lehet betelni velük. Nagyon köszönöm a feltöltést és a fordítást.
    Üdv.

    VálaszTörlés
  5. Szia nekem az 5. résznel a negyedik jon be.
    Koszonom, a munkadat.

    VálaszTörlés
  6. Szia nekem a 13 14 részt nm játszla !!! :/ help , please !!!!

    VálaszTörlés
  7. Sziaa nekem a 13 14 nm játsza le :/ help ,please !!! :-)

    VálaszTörlés
  8. szia sajnos a 13 résztől nem tudom megnézni! Ez a lejátszó nekem nem megy!

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARCHÍVUM

TAGOK