Keresés ebben a blogban

2012. 10. 09.

MY FAIR LADY (2009)



Hanna Kang, aki az egyetlen örököse a hatalmas Kang-san vagyonnak, úgy él a kastélyában a szolgáival, mint egy hercegnő. A szülei meghaltak kiskorában egy repülőszerencsétlenség folyamán, így őt a nagyapja nevelte fel. Hanna egy elkényeztetett, önző lány, aki elvárja, hogy a világ körülötte forogjon és mindenki úgy ugráljon, ahogy neki tetszik, hiszen sosem tudta megtapasztalni az otthon és a család melegét. Egy napon véletlenül összeakad Johan Seoval, akinek belerohan a furgonjába a figyelmetlensége miatt, amin a fiú virágokat szállított. Nagyképűen viselkedik, bocsánatot sem kér, úgy érzi a pénzével minden elérhető és elintézhető. Azonban a fiú nem osztja ezt a nézetet...



MY FAIR LADY  (2009)
feliratos, dél-koreai


PUTLOCKER
01 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15 , 

VIDEOBAM
01 , 02 , 03 , 04 , 05 , 06 , 07 , 08 , 09 , 10 , 11 , 12 , 13 , 14 , 15
16





10 megjegyzés:

  1. Miért nem működik a link, és ez által nem lehet nézni a filmet?

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szórakoztató, jó kis sorozat. Már működött a link, biztosan én voltam a béna. Köszönöm a lehetőséget, hogy láthattam, és köszönöm azoknak a munkáját, akik ezt lehetővé tették.
    Üdv.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Örülök hogy sikerült, Ildikó. Az Anyu megnézte, azt mondta jó volt, sajnos nekem már nincs időm megnézni semmit az utóbbi időben, de azért még mindig csinálom ahogy tudom. Üdv, Julie.

      Törlés
    2. Nagyon köszönöm a fáradozásodat kedves Julie. Nagyon örülök, hogy már ennyi koreai filmet láthatunk. Jó lenne, ha a többit is el lehetne érni..mint pl. a City Huntert, vagy a Goongot.De tudom,hogy ez nem rajtad múlik.
      Üdv. Ildikó

      Törlés
  3. Nagyon köszönöm hogy felkerült a sorozat. Remélem lesznek még újdonságok.

    VálaszTörlés
  4. miért nem tudom nézni folyamatosan?Többször kell rákattintsak,valamit nem jól csinálok?

    VálaszTörlés
  5. mi az oka annak hogy a 7-dik resztol nem lehet nezni..... folyamatosan azt irja ki hogy "Error"

    VálaszTörlés
  6. Már sok kóreai filmet láttam, a kedvenceim közé tartoznak. A napokban láttam Ryu Soo Young szereplésével két filmet. Könnyek nélkül nem lehet megállni. Csodálatos színész. Gratulálok neki, és sok filmet várok még tőle. Ida

    VálaszTörlés
  7. Nagyon kedvelem, szeretem a kóreai filmeket. A napokban Ryu Soo Young szereplésével két filmet is láttam.Csodálatos színész. Gratulálok neki, és nagyon sok filmet szeretnék még látni az ő szereplésével. Ida

    VálaszTörlés

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

ARCHÍVUM

TAGOK